IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Rasy

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Azszar
Założyciel
avatar

HP : 100
Poziom duszy : 4
Doświadczenie : 23
LOVE : 0
Liczba postów : 719
Join date : 06/12/2015
Age : 23
Skąd : Nie z tego świata

PisanieTemat: Rasy   Nie Gru 06, 2015 9:26 pm

Rasy
Czyli rzecz o tym kim możecie być na forum


Potwory stanowią absolutną większość mieszkańców Podziemia. Hej, w końcu ludzie przegnali je wszystkie tutaj z powierzchni, by mieć z nimi spokój. Potwory, jak to potwory, nie są jednolite. Mogą występować w najróżniejszych wymiarach, kolorach, kształtach i wyglądach. Nie ma granic. Płcie występują raczej dwie, jak i u ludzi. Jednakże tym się od nas różnią, że ich ciała nie są zbudowane w większości z wody, ale z magii. Czyni ich to słabszymi fizycznie, bardziej wrażliwymi na zranienie, ale bez problemu mogą posługiwać się magią. Potwory starzeją się i umierają ze starości tak jak ludzie, za wyjątkiem niektórych rodzajów, które słabną tylko wtedy, gdy mają potomstwo, a rodzice przekazują mu z czasem siłę swoich dusz. Po śmierci ciało potwora rozpada się na pył.
Dusze potworów są dużo słabsze od ludzkich i ściśle zintegrowane z ich ciałami. Śmierć potwora oznacza zniszczenie jego duszy, która rozpada się wraz z ciałem. Tylko dusze naprawdę potężnych potworów mogą przetrwać po śmierci, a i tak tylko na krótki czas. Potwory poza tym potrafią wchłaniać trwałe dusze ludzi. Stają się wtedy duże potężniejsze.

Cechy:
- Naturalna zdolność posługiwania się magią;
- Rządzą Podziemiem;
- Słabe fizycznie;
- Potrafią wchłaniać dusze ludzi, by stać się silniejszymi;



Kim są ludzie? No my nimi jesteśmy. Raczej nie ma co się rozpisywać odnośnie wyglądu, czy fizjologii ludzi. Jednakże, jako że nasza ciała są głównie zbudowane z wody, ludzie są silniejsi i wytrzymalsi od potworów. Za to magia to nie jest ich konik, chociaż niektórzy z nich potrafią jej używać. W końcu ludzcy czarodzieje stworzyli Barierę więżącą potwory.
Dusze ludzi są znacznie potężniejsze od potworzych. Po śmierci człowieka, jego dusza nadal istnieje i zapewne z czasem śmignie do Zaświatów, ale nim to się stanie jest podatna na interakcję.

Cechy:
- Silni fizycznie;
- Kiepsko u nich z magią;
- Potwory raczej nie przepadają za tymi, którzy zamknęli ich pod ziemią;



Amalgamaty to nieliczna grupa potworów, które poddano eksperymentowi nadania ich duszom cech ludzkich dusz. Głównie zależało tu na zdolności ludzkich dusz do przetrwania poza ciałem, którą to moc zwie się Determinacją. Eksperyment nie do końca wyszedł. Okazało się, że ciała potworów jako że są głównie z magii nie są zbyt kompatybilne z Determinacją. Stąd psychika amalgamatów jest nieco na bakier, a ich ciała… cóż, mają problem z zachowaniem pierwotnego kształtu. Jeśli amalgamat się nie skupia, jego ciało się topi i zamienia w gęstą ciecz. Jak zetkną się dwa amalgamaty, mogą się scalić ze sobą w jeden twór.

Cechy:
- Ich siła jest czymś pośrednim między ludzką, a potworzą;
- Mogą się zmieniać w ciecz i łączyć z innymi amalgamatami;
- Rozchwiana psychika;



Bezduszny to istota, która miała duszę, ale ją straciła i pozostała po niej tylko spaczona osobowość. Może się to przydarzyć zarówno potworowi, jak i człowiekowi. Bezdusznego bardzo ciężko zabić z powodu, cóż, braku duszy, a jego osobowość może zamieszkiwać różne rzeczy, które normalnie duszy nie mają np. rośliny, albo przedmioty. Z powodu braku duszy nie mają sumienia. Czują pociąg do odbierania dusz innym.

Cechy:
- Trudni do zniszczenia;
- Mogą zamieszkiwać martwe przedmioty w zastępstwie swych oryginalnych ciał;
- Nie mają duszy;



Czym jest mieszaniec? Jest to istota, u której część duszy jest potwora, a część ludzka. Może być efektem związku potwora lub człowieka, albo innych mniej naturalnych działań. Mieszaniec jest nieco silniejszy od potwora, ale daleko mu do siły człowieka i w przeciwieństwie do ludzi może używać magii, ale nigdy nie będzie w niej taki wprawny jak potwór. Dualizm ich duszy pozwala niektórym z nich zmieniać postać między ludzką, a potworzą. Dla potworów oraz ludzi to dość niezrozumiała sytuacja, bycie mieszańcem, więc mogę różnie reagować na nich, czasami nawet wrogo.
Jak widać, to bardzo niekanoniczna rasa, którą wprowadzamy dla smaczku. Należy pamiętać, że póki co naraz może być aktywnych na forum tylko troje mieszańców. W dodatku jeśli chcecie grać tą bonusową rasą musicie mieć naprawdę przemyślaną i dobrze napisaną kp.

Cechy:
- Silniejsi od potworów, ale nie tak silni jak ludzie;
- Tak samo z magią. Mogą używać bardziej zaawansowanych czarów niż ludzie, ale nie tak potężnych jak potwory;
- Możliwe jest zmienianie postaci między ludzką i potworzą w dowolnej chwili, jednakże tylko raz na daną sesję/quest. Zdolność ta jest wrodzona, więc nie zabiera punktów zdolności, ale nie wpływa znacząco na statystyki postaci. W obu formach można czarować;
- Są wielką rzadkością, więc naraz może grać nimi tylko trójka graczy;
- Mieszkańcy Podziemia mogą różnie reagować na mieszańców;
Rolę w stworzeniu rasy odegrała Iskierka


Ostatnio zmieniony przez Azszar dnia Pon Kwi 10, 2017 8:48 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ukrytaszuflada.blog.pl/
Azszar
Założyciel
avatar

HP : 100
Poziom duszy : 4
Doświadczenie : 23
LOVE : 0
Liczba postów : 719
Join date : 06/12/2015
Age : 23
Skąd : Nie z tego świata

PisanieTemat: Re: Rasy   Sro Sie 24, 2016 4:51 pm

Zmiana rasy

Istnieje możliwość zmienienia rasy swojej postaci bez resetu KP i utraty postępów. Jednak nie jest to rzecz prosta. Nie można zmienić sobie rasy, ot tak. To musi być odpowiednio uzasadnione fabularnie. Na przykład, bezduszny zacznie pragnąć odkupienia, albo morderca zechce pozbyć się resztek swego sumienia. Jeśli wasza postać będzie trwała w takim zamierzeniu, możecie dostać pozwolenie na questa na zmianę rasy. Gdy uda się go wam wypełnić w nagrodę rasa waszej postaci zostanie zmieniona.

Uwagi:
- Po zmianie rasy, nie będziecie mogli tego zrobić ponownie przez co najmniej 3 miesiące, więc przed decyzją warto się zastanowić;
- W swojej KP należy odnotować każdą zmianę rasy;
- Jeśli będzie to potrzebne, by postać fabularnie trzymała się kupy, gracz zmieniający rasę może otrzymać pozwolenie na jednorazową modyfikację wyglądu i/lub umiejętności.


A teraz mały schemat:
Człowiek/Potwór -> Bezduszny – Kto może chcieć być bezdusznym? Taką możliwość mogą dostać postacie o wysokim LOVE, czyli mordercy, przestępcy, szaleni naukowcy i ogólnie psychopaci.
Bezduszny -> Człowiek/Potwór – Nie jest powiedziane, że bezduszny będzie na zawsze chciał pozostać pozbawionym emocji stworem. Postać może przecież zapragnąć odkupienia, możliwości czucia ponownie, albo tego, by w ramie duszy znowu się coś kołatało.
Potwór -> Amalgamat – Jakiś potwór może chcieć ratować swoje zagrożone życie, albo po prostu coś zrobić ze swym ciałem. Może wtedy szukać pomocy nauki i aplikacji w siebie „Determinacji”.
Amalgamat -> Potwór – Amalgamat to nie jest szczególnie stała istota. Postaci może zaświtać, że chciałby być znowu istotą z krwi i kości, a więc pozbyć się z siebie „determinacji”. Oczywiście to również wymaga pomocy naukowca.
Mieszaniec - Mieszańcy to rasa bardzo specjalna i już samo granie nim jest wyróżnieniem, dlatego mieszańcy pod żadnym powodem nie mogą zmienić swojej rasy.

_________________

Karta Postaci | Skarbczyk

Aktualne sesje:
1. Hotland (temat ogólny); 2. Polana nad rzeką (zawieszone); 3. Deszczowe jaskinie; 4. Droga do Ruin; 5. Gorące Źródła
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ukrytaszuflada.blog.pl/
 
Rasy
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Rasy Smoków
» Odmiany sów
» RASY

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Beyond Undertale PBF :: Administracja :: Bibliotyka-
Skocz do: