IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Umiejętności i Magia

Go down 
AutorWiadomość
Azszar
Założyciel
avatar

HP : 100
Poziom duszy : 4
Doświadczenie : 23
LOVE : 0
Liczba postów : 719
Join date : 06/12/2015
Age : 24
Skąd : Nie z tego świata

PisanieTemat: Umiejętności i Magia   Wto Gru 08, 2015 1:22 pm

Umiejętności i magia

Każdy gracz na początku posiada 2 "punkty", które może wydać na umiejętności i/lub czary dowolnie. Nie ma ograniczeń, ani listy możliwych zdolności. Kreujecie je sami, ale muszą czemuś służyć, nie być przesadzone (żadnego dezintegrowania całych gór jednym ciosem), wyjątkowo absurdalne (żadnego smarkania na wielki dystans), czy wulgarne. I uprasza się o pewien porządek w zdolnościach (żeby nie było, że żywiołak ognia zaczyna nagle coś zamrażać) oraz wprowadzenie ograniczeń u zdolności potężniejszych (np. wielka kula ognia może zadać duże obrażenia, ale jej użycie zabiera postaci część jej zdrowia). Za każde 5 poziomów duszy do 20 PD, a potem co kolejne 10 dostaje się możliwość wyuczenia nowej zdolności. Górny limit zdolności to 15. Tak, 15. Za osiągnięcie 100 PD dostaje się 2 nowe zdolności. Nie wymagam robienia całych questów w celu nauczenia się nowej zdolności, ale piszcie chociaż pojedynczy post treningowy, w którym ją poznajecie. Wszystkie umiejętności i zaklęcia nauczone później niż na starcie muszę wpierw zostać ocenione w tym temacie.

1. Umiejętności

Są to różne manualne oraz czysto fizyczne zdolności i cechy naszej postaci. Może być nią nawet gotowanie, ale zawsze trzeba zamieścić jakiś krótki opis do czego służy dana zdolność postaci. Należy pamiętać przy tym o swojej rasie. U potworów mogą wystąpić jakieś umiejętności w stylu strzelania kolcami, albo niewrażliwości na ogień, ale ludzie w świecie Undertale to po prostu ludzie. Ludzie mają premię do umiejętności fizycznych, bezduszni i mieszańce są w tym średni, a potwory i amalgamaty raczej słabe.

Przykładowe umiejętności:
Ponadprzeciętna siła – postać włada sporą siłą fizyczną i bez problemu może podnosić ciężkie przedmioty, jak na przykład głazy
Wytrzymałość na ogień – postać jest odporna na płomienie i wysoką temperaturę
Dyplomata – postaci łatwiej przychodzi nakłonienie jej przeciwnika do odstąpienia od walki
Mistrz miecza – postać potrafi świetnie władać mieczem
Telekineza – przenoszenie przedmiotów za pomocą siły umysłu


2. Magia

Magia to niematerialna siła, z której w dużej mierze zbudowane są ciała potworów. Daje ona dostęp do wielu nadnaturalnych zdolności pozwalających naginać rzeczywistość za pomocą energii magicznej. Potwory są najlepsze w magii, amalgamaty i bezduszni są w tym nieco gorsi, a ludzie i mieszańce najsłabsi. Zaklęcia możecie wymyślać jakie chcecie, ale przydałoby się wtedy wyjaśnić jak one działają i co robią. I uprasza się, żeby nie były jakieś uniwersalne pozwalające wam używać różnych "mocy" przy pomocy jednego czaru.

Przykładowe zaklęcia:
Ogniste pociski - Postać tworzy małe, płomienne kule, którymi ciska w przeciwnika
Sprowadzenie deszczu - Zaklęcie tworzy pod sufitem chmurę, z której leje deszcz
Lewitacja - Skrzydeł może nie ma, ale magia pozwala mu na zaprzeczenie grawitacji i unoszenie się w powietrzu
Zamiana w cień - Postać zmienia się w czystą ciemność, co daje mu szansę na uniknięcie ataków
Stworzenie golema - Postać tworzy ze skał sojuszniczego stwora do pomocy w walce lub innych czynnościach. Ograniczenie: Działa raz na walkę/sesję.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ukrytaszuflada.blog.pl/
 
Umiejętności i Magia
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Ability- umiejętności pokemonów
» 002. Statystyki i umiejętności
» Frau
» Umiejętności, Kryształy i Moce
» Umiejętności

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Beyond Undertale PBF :: Administracja :: Bibliotyka-
Skocz do: