Walka
- Walka polega na opisaniu w jaki sposób zamierzamy walczyć oraz bronić się;
- Walki można toczyć z NPCami i innymi graczami;
- Walka toczy się aż ktoś się podda lub jego życie spadnie do 1% przez co nie będzie mógł dalej walczyć. Wtedy zwycięzca decyduje, czy oszczędzi przeciwnika, czy go zabije, co skutkuje podniesieniem poziomu LOVE;
- Siła postaci zależy od posiadanego Poziomu Duszy i przedmiotów oraz wzmacniających umiejętności;
- Bitwę prowadzi Mistrz Gry i to on ocenia taktyki oraz opisuje wynik tury;
- Każdy MG może prowadzić walkę;
- W przypadku pojedynku między dwoma graczami, MG losuje kto zaczyna, a potem gracze piszą na zmianę, czyli jeśli gracz A pisał w walce pierwszy post, a gracz B drugi, to po poście MG zaczyna gracz B, a kolejny post daje gracz A, a potem znowu zamiana.
- Po walce MG przyznaje uczestnikom doświadczenie w ilości od 10% do 4PD w zależności od różnicy w sile postaci oraz sposobu walki;
Dyplomacja
- Walka może toczyć się również w sposób nieagresywny poprzez przekonanie przeciwnika do odstąpienia od bitwy.
- Można rozmawiać, opowiadać żarty, czy przekazywać swój pacyfizm przez przytulasy;
- Za takie działania rośnie stopień przekonania w %. Przegrywa ten, kto pierwszy zostanie w 100% przekonany przez przeciwnika;
- Możecie posiadać zdolności i przedmioty związane z przekonywaniem innych;
- Zgarniamy doświadczenie w ilości od 10% do 4PD, tak samo jak przy okładaniu się;