Azszar Założyciel
HP : 100 Poziom duszy : 4 Doświadczenie : 23 LOVE : 0 Liczba postów : 719 Join date : 06/12/2015 Age : 29 Skąd : Nie z tego świata
| Temat: Lista kanonicznych postaci Nie Kwi 09, 2017 3:18 pm | |
| Kanoniczne Postacie Lista ta zawiera wszystkie ważne i mniej ważne postaci, które można napotkać w grze Undertale. Jak najbardziej można się wcielić w taką postać ale należy zachować jej pierwotny charakter, stosunki z innymi kanonicznymi postaciami oraz moce. Pewne postacie posiadają też swoje specjalne cechy. Opisy oraz charakterystyka każdego bohatera znajdują się poniżej - prosimy się zapoznać z informacjami o wybranej postaci przed rozpoczęciem pisania KP. Jeśli pragniesz grać postacią kanoniczną, której konto już istnieje, prosimy zgłosić się do administracji. Po krótkiej rozmowie otrzymasz owe konto.
Lista Kanonicznych Postaci Postać wolnaPostać zarezerwowanaPostać zajętaPostacie Główne Alphys Asgore Dreemurr Asriel Dreemurr Chara Dogamy Dogaressa Doggo (istnieje konto) Flowey Frisk Greated Dog Lesser Dog Mad Dummy Mettaton (istnieje konto) Monster Kid Muffet (istnieje konto) Napstablook (istnieje konto) Papyrus Sans Undyne Toriel
Sklepikarze i inni funkcyjni Bratty Burgerpants Catty Flisak Gerson Grillby Ice Wolf Miłodziarz Sklepikarka ze Snowdin Tem-sklepikarz Właścicielka hotelu w Snowdin Postacie poboczne Bob Glyde Heats Flamesman Jerry Onion-san Ragel Snowdrake So Sorry Strażnik Królewski 01 Strażnik Królewski 02 W.D. Gaster Dusze Patience (Cierpliwość) Bravery (Odwaga) Integrity (Integralnosć) Perseverance (Wytrwałość) Kindness (Dobroć) Justice (Sprawiedliwość.)
Opisy Postaci
Postacie Główne
Alphys Podobna do małego, żółtego dinozaura potworzyca w białym kitlu, królewski naukowiec, rezydujący w Laboratorium w Hotlandzie. Jest nieśmiałą, jąkającą się kobietą, która uwielbia produkty ludzkiej popkultury, szczególnie anime. Mówiąc na ludzkie - to prawdziwy nerd. Czuje romantyczne ciągoty wobec Undyne, ale za bardzo się wstydzi przyznać do uczuć. -> Jej zdolności bitewne nie są znane, dlatego Alphys startuje jak każdy normalny potwór; -> Pracuje jako królewski naukowiec, więc może dogadać się z królem w sprawie wynagrodzenia; -> Okupuje Laboratorium w Hotland;
Asgore Dreemurr Król wszystkich potworów, rządzący Podziemiem ze swego zamku w Nowym Domu. Pamięta czasy, gdy potwory żyły na Powierzchni i brał udział w wojnie ludzi i potworów. Jest przemiłym mężczyzną, który uwielbia gości i któremu bardzo zależy na poddanych. Nie chce by potwory straciły nadzieję, dlatego stworzył plan zniszczenia Bariery. Jego żoną była Toriel, a synem zaś Asriel. -> Asgore jest jednym z najlepszych wojowników Podziemia, więc startuje z 10 PD; -> Jego LOVE wynosi 6; -> Walczy za pomocą magicznego trójzębu oraz kontroluje żywioł ognia; -> Jest królem, może korzystać ze swej władzy; -> Urzęduje w Zamku w Nowym Domu;
Asriel Dreemurr Syn Asgora i Toriel, książę Podziemia. Był łagodnym, grzecznym i współczującym chłopcem. To on znalazł ranną Charę, pierwszego człowieka w Podziemiu oraz zaprowadził ją do zamku swoich rodziców. W wyniku działań Chary zginął oraz stracił ciało, ale przyjmując w jednej linii czasowej dusze ludzi i potworów zdołał je na pewien czas odzyskać. -> Jako że jest z rodziny królewskiej i miał niecodzienne losy startuje z 5 PD; -> Kontroluje żywioł ognia;
Chara Pierwszy człowiek jaki kiedykolwiek przekroczył Barierę. Nienawidzi swojej rasy i pragnęła zagłady własnej wioski. Kiedy wpadła do Podziemia, została znaleziona przez Asriela, po czym wkupiła się w łaski rodziny królewskiej. Ostatecznie zachorowała i umarła, ale jej dusza pozostała w Podziemiu. W jednej z linii czasowej opętała ciało Friska, po czym wykorzystała dusze zebrane przez Asgora, by odzyskać swoje ciało. -> Chara umie zabijać i bez problemu włada nożem; -> Startuje z 5 PD i 5 LOVE;
Dogamy Psowaty potwór, należący do Królewskiej Straży. Jego najważniejszym zmysłem jest węch. Jest mężem Dogaressy, którą bardzo kocha. -> Startuje z 2 PD; -> Walczy za pomocą topora oraz potrafi używać magicznych pocisków; -> Jest członkiem Straży Królewskiej
Dogaressa Psowaty potwór, należący do Królewskiej Straży. Jej najważniejszym zmysłem jest węch. Jest żoną Dogamiego, którego bardzo kocha. -> Startuje z 2 PD; -> Walczy za pomocą topora oraz potrafi używać magicznych pocisków; -> Jest członkiem Straży Królewskiej;
Doggo Psowaty potwór, należący do Królewskiej Straży. Ma wadę wzroku, która pozwala mu widzieć tylko to, co się porusza. Jest hiperaktywny. Lubi palić psie przysmaki. -> Startuje z 2 PD; -> Walczy za pomocą dwóch mieczy; ->Jest członkiem Straży Królewskiej;
Flowey Złoty, inteligentny kwiat. W sumie nie jest potworem, ponieważ nie posiada duszy. Jest okrutnikiem, który uwielbia bawić się innymi oraz naigrywać się z nich. Jego ideologia „zabij, albo zgiń” sprawia, że w ogóle nie przejmuje się ofiarami. Tak naprawdę są to pozostałości Asriela Dreemurra. -> Flowey jest bezdusznym; -> Startuje z 5 PD i 2 LOVE; -> Potrafi atakować magicznymi pociskami;
Frisk Ósmy człowiek, który wpadł do Podziemia. Młode dziecko przepełnione dobrocią, chętnie pomagając innym. Z jakiegoś powodu zyskała moc "resetowania" linii czasowej, a także jako jedna z nielicznych osób pamięta wszystkie, które miały miejsce. -> Startuje z 5 PD; -> Posiada Kryształ Resetu odpowiedzialny za linię czasową; -> Większość potworów powinna go kojarzyć; -> Używa determinacji;
Greated Dog Podobny do psa potwór, który używa masywnej, magicznej zbroi. To czuła, uwielbiająca się bawić istota. Należy do Królewskiej Straży. -> Startuje z 2 PD; -> W walce używa włóczni oraz własnych szczeknięć; -> Jest członkiem Straży Królewskiej;
Lesser Dog Psowaty potwór, należący do Królewskiej Straży. Łatwo się ekscytuje. Potrafi rozciągać swoją szyję do niezwykłych długości.: -> Startuje z 2 PD; -> Walczy mieczem i tarczą; -> Jest członkiem Straży Królewskiej;
Mad Dummy Manekin ćwiczebny nawiedzony przez pewnego szurniętego ducha. -> Startuje z 3 PD; -> Do walki przywołuje miniaturowe manekiny atakujące magicznymi pociskami oraz noże;
Mettaton (istnieje konto) Robot rozrywkowy zbudowany przez Alphys, w którym znajduje się Hapstablook, kuzyn Napstablooka, później wzbogacony o funkcje niszczenia ludzi. Póki co pełni funkcje prawdziwej gwiazdy podziemnej telewizji. Jest pewną siebie osobą, która uwielbia robić dobre show i uszczęśliwia go wysoka oglądalność. Normalnie przypomina komputer na kółku z rękami, ale po przełączeniu guzika na plecach przyjmuje bardziej humanoidalną formę. -> Mettaton ze względu na swoje funkcje startuje z 8 poziomem duszy i 2 LOVE; -> Do jego repertuary zalicza się przywoływanie bomb, swoich miniatur, czy atakowanie elektrycznością; -> Jest właścicielem Kurortu MTT i gwiazdą podziemnej telewizji;
Monster Kid Młody potwór ze Snowdin. Przypomina gada z kolcami na głowie, jednak co ciekawsze - nie posiada rąk. Uwielbia wymykać się z domu i kręcić za Undyne, która jest jego idolką. MD to bardzo energetyczne stworzenie, które cechuje naiwność oraz niezdarność. Wiadomo, że ma rodzinę oraz siostrę.
Muffet (istnieje konto) Przywódczyni pająków, które posiadają swą siedzibę w górnych partiach Hotland. Bardzo zależy jej na swoich poddanych, a przy tym niezła z niej materialistka, która nie chętnie puści przez swoje terytorium kogoś, kto nie kupił nic na pajęczym straganie. -> Startuje z 5 poziomem Duszy; -> Potrafi ściągać pomniejsze pająki do ataku, atakować wypiekami pająków; -> Posiada pupila: żarłoczne skrzyżowanie pająka z babeczką; -> Może sprzedawać swoje towary na stoisku w Hotland;
Napstablook Duch z rodziny Blooków żyjący w swym domu w Wodospadach. To smutna, melancholijna, niepewna siebie istota, która często obwinia siebie za coś. Jednym z jego ulubionych zajęć jest leżenie na ziemi, by „poczuć się jak śmieć”. -> Jak to duch potrafi latać, przenikać przez ściany; -> Atakuje swoimi łzami; -> Ma dom w Wodospadach i rodzinną farmę ślimaków;
Papyrus Młodszy i wyższy z braci szkieletów mieszkających w Snowdin. Hałaśliwa osóbka, która chce uchodzić za pewnego siebie i ważnego. Tak naprawdę jest miły, niewinny i niezwykle optymistycznie nastawiony do życia. Jest bardzo zdeterminowany, by dołączyć do Królewskiej Straży oraz nauczyć się gotować, szczególnie spaghetti. -> Startuje z 5 PD; -> Potrafi na rozmaite sposoby atakować kośćmi; -> Mieszka wraz z Sansem w Snowdin;
Sans Starszy i niższy z braci szkieletów mieszkających w Snowdin. Sans wydaje się luzakiem i leniem. Uwielbia wtrącać żarty podczas rozmów, science fiction oraz picie ketchupu, a nienawidzi składać obietnic. Jest miły i dodający otuchy, ale potrafi być poważny. Prawdopodobnie był kiedyś naukowcem, albo inaczej był związany z nauką. -> Sans startuje z 10 poziomem duszy, ponieważ mimo swojego wizerunku jest jednym z najpotężniejszych żywych potworów; -> Potrafi się teleportować, używać kościanych ataków i przywoływać szkieletowe głowy strzelające tak zwanym Blasterem Gastera. -> Mieszka wraz z Papyrusem w Snowdin;
Undyne Kobiecy potwór będący humanoidalną rybą. Jest kapitanem Królewskiej Straży, wyszkoloną osobiście przez króla Asgora, którego marzyła w dzieciństwie pokonać. Ma bardzo żywiołowy charakter, silną wolę i wysoką pewność siebie. Jest bezlitosna dla wrogów. Uwielbia jednak uczyć innych. To wyjątkowym potworem posiadającym pewne ilości Determinacji. -> Undyne to niezwykle silna osoba, która potrafi atakować energetycznymi włóczniami; -> Startuje na 10 PD i 2 LOVE; -> Pełni funkcje kapitana Straży Królewskiej;
Toriel Była żona króla Asgora Dreemura i dawna królowa potworów, a także matka Asriela. Obecnie mieszka w domu w Ruinach. To ciepła i opiekuńcza osoba, która stara się troszczyć o ludzi wpadających do Podziemia, by nie padli ofiarą planu jej byłego męża. Ma zamiłowanie do gotowania, kiepskich żartów i do nauczania innych. Chociaż zwykle łagodna, posiada bardziej hardą stronę. -> Toriel startuje z 5 PD; -> Posiada władzę nad żywiołem ognia; -> Potrafi leczyć inne potwory oraz ludzi;
W.D. Gaster Szkielet, który piastował stanowisko królewskiego naukowca przed Alphys. To on zbudował RDZEŃ. Jednakże w wyniku nieudanego eksperymentu utracił ciało, ale świadomość pozostała w Podziemiu;
Wkurzajacy Pies Mały, biały, tajemniczy pies, który kręci się po Podziemiu, wywołując rozmaite komediowe sytuacje. Potrafi naruszać zasady fizyki. Reprezentuje twórcę Undertale.
Sklepikarze i inni funkcyjni
Bratty Potworzyca przypominająca aligatora. Wielka przyjaciółka Catty. Wraz z nią zbiera śmieci z wysypiska na Wodospadach i innych miejscach, które potem sprzedaje w zaułku obok Kurortu MTT. -> Sprzedawca: Gracz grający tą postacią musi obsługiwać inne postaci odwiedzających Śmietnik w Rdzeniu, gdzie ma sklep. Może jednak zachować 50% z kwoty, za którą gracz kupił od Bratty przedmioty;
Burgerpants Ten podobny do kota potwór jest pracownikiem fast foodu w Kurorcie MTT. Burgerpants nienawidzi swojej pracy. Chciał zostać aktorem, skąd jego lubość do dramatycznych min. Ma dość cyniczne spojrzenie na świat. -> Sprzedawca: Gracz grający tą postacią musi obsługiwać inne postaci odwiedzających Sklep MTT w Rdzeniu, gdzie ma sklep. Mettaton decyduje ile może zachować z kwoty, za którą gracz kupił od Burgerpantsa przedmioty, a jeśli nie ma osoby grającej Mettatonem, jest to 50%;
Catty Potworzyca przypominająca Kota. Wielka przyjaciółka Bratty. Wraz z nią zbiera śmieci z wysypiska na Wodospadach i innych miejscach, które potem sprzedaje w zaułku obok Kurortu MTT. -> Sprzedawca: Gracz grający tą postacią musi obsługiwać inne postaci odwiedzających Śmietnik w Rdzeniu, gdzie ma sklep. Może jednak zachować 50% z kwoty, za którą gracz kupił od Bratty przedmioty;
Flisak Zamaskowany właściciel promu, który przewozi pasażerów podziemną rzeką. -> Postać pracująca: Gracz grający Flisakiem musi obsługiwać graczy chcących skorzystać z jego promu;
Gerson Podobny do żółwia potwór. Jeden z najstarszych przedstawicieli tej rasy, który pamięta jeszcze wielką wojnę między potworami, a ludźmi. Jest zafascynowany historią. W przeszłości był wielkim wojownikiem zwanym Młotem Sprawiedliwości. -> Sprzedawca: Gracz grający tą postacią musi obsługiwać inne postaci odwiedzających jego sklep w Wodospadach, gdzie ma sklep. Może jednak zachować 50% z kwoty, za którą gracz kupił od Gersona przedmioty; -> Nieznane są jego zdolności, ale był kiedyś wielkim wojownikiem, jednak wiek robi swoje, dlatego startuje z 5 PD;
Grillby Żywiołak ognia i właściciel Baru u Grillbiego. Elegancki, ale małomówny. -> Postać pracująca: Gracz grający Grillbym musi obsługiwać graczy odwiedzających Bar u Grillbiego w Snowdin. Jeśli dostanie jakiś napiwek, kasa idzie do niego; -> Jest żywiołakiem ognia, więc miło by było żeby potencjalny gracz dał mu moce związane z tym żywiołem;
Ice Wolf Silny, wilkopodobny potwór, który zajmuje się wrzucaniem lodu do rzeki, którym chłodzony jest Rdzeń. Znamienne jest to, że hasa mając tylko swoje futro na sobie; -> Postać pracująca: Ice Wolf ma robotę przy transporcie lodu do chłodzenia, więc wykonując ją, może zarabiać. Nawet wymagane jest, by gracz Ice Wolfa przynajmniej raz w miesiącu to zrobił; -> Nieznane są jego zdolności, ale musi być silny, więc startuje z 2 poziomem duszy;
Miłodziarz Podobny do królika potwór, który jest wędrownym sprzedawcą przysmaków znanych jako miłody (o nice cream chodzi, oczywiście Wink ). Jego wózek można napotkać w wielu miejscach. -> Sprzedawca: Gracz grający tą postacią musi obsługiwać inne postaci szukających akurat jego wózka. Może jednak zachować 50% z kwoty, za którą gracz kupił przedmioty;
Sklepikarka ze Snowdin Królikopodobny potwór prowadzący sklep w Snowdin. -> Sprzedawca: Gracz grający tą postacią musi obsługiwać inne postaci odwiedzających jej sklep w Snwodin. Może jednak zachować 50% z kwoty, za którą gracz kupił od niej przedmioty;
Tem-sklepikarz Temmie prowadzący sklep w Wiosce Temmie. Wygląda nieco inaczej od typowego Temmie. Oprócz sprzedawania, uwielbia również kupować różne rzeczy. Marzy mu się pójście do koledżu. -> Sprzedawca: Gracz grający tą postacią musi obsługiwać inne postaci odwiedzających jego sklep w Wiosce Temmie w Wodospadach. Może jednak zachować 50% z kwoty, za którą gracz kupił od Tema przedmioty; -> Może skupywać przedmioty od graczy, płaci za to 50% ceny jednak rośnie mu od tego PD (1 PD - 10 przedmiotów);
Właścicielka hotelu w Snowdin Podobny do królika potwór, który prowadzi skromny hotelik w Snowdin. Posiada dziecko, które często towarzyszy jej w pracy. -> Postać pracująca: Musi obsługiwać graczy odwiedzających Hotel w Snowdin. Otrzymuje 50% kwoty za nocleg;
Postacie poboczne
Bob Temmie, który ma normalne imię i normalnie się wysławia. Poza tym fizycznie to normalny Temmie. Brak specjalnych cech
Glyde Potwór przypominający wielką, latającą rybę. Jest bardzo opryskliwą i pretensjonalną istotą, która uwielbia ściągać na siebie uwagę. -> Potrafi tworzyć gwiazdkopodobne pociski;
Heats Flamesman Niska, ognista istota z Hotland.
Jerry Nielubiany potwór przypominający spodek z mackami. Z reguły wszyscy próbują od niego uciec, ten jednak usilnie uprzykrza życie mieszkańcom Snowdin.
Onion-san Duży, gadatliwy potwór o głowie przypominającej cebulę, który żyje w wodach Wodospadów. Uwielbia gadać.
Ragel Grzybo-podobny potwór przesiadujący w Wiosce Temmie. Lubi tańczyć "grzybowy taniec". Pod kapeluszem ma ukrytą dodatkową parę oczu i to one są tymi prawdziwymi, które widzą więcej niż się zdaje.
Snowdrake Kaczor o wyglądzie płatka śniegu, jego ciało jest niebieskie z żółtym dziobem, oczami, podbrzuszem i nogami. Nieustanie rzuca sucharami. Jest synem pracownika MTT Resort, jego matka zaś zaginęła.
So Sorry Otyły, przypominające smoka potwór w kapeluszu. Założyciel i przewodniczący Klubu Artystycznego. To bardzo nerwowa i nieśmiała istota, która marzy o pokazaniu swoich dzieł szerszej publice, ale również miła. -> Potrafi ożywiać swoje malunki; -> Prowadzi klub artystyczny w Hotland;
Strażnik Królewski 01 Masywny, zakuty w zbroję, królikopodobny potwór należący do Królewskiej Straży. Czuje romantyczne ciągoty w stosunku do 02. -> Startuje na 3 PD; -> Walczy za pomocą miecza; -> Jest członkiem Królewskiej Straży;
Strażnik Królewski 02 Masywny, zakuty w zbroję, smokopodobny potwór należący do Królewskiej Straży. Nie należy do szczególnie czystych istot. -> Startuje na 3 PD; -> Walczy za pomocą miecza; -> Jest członkiem Królewskiej Straży;
Dusze
Patience (Cierpliwość) Jasnoniesbieska dusza, której atrybutami są Zabawkowy Nóż (Toy Knife) i Wyblakła Wstążka (Faded Ribbon). Prawodpodobnie najmłodsze z wszystkich zabitych dzieci. Jego umiejętności zwiazane są z byciem "zbyt uroczym" aby zostać zaatakowanym. -> Jako, iż była martwa zaczyna od przebudzenia się w trumnie;
Bravery (Odwaga) Pomarańczowa dusza. Związanymi z nią przedmiotami są Wytrzymała Rękawica (Tough Glove) i Męska Bandana (Manly Bandanna). Chłopak o wyjątkowo butnym charakterze. Walczy głównie wręcz i nie boi się stawać do konfrontacji. -> Jako, iż była martwa zaczyna od przebudzenia się w trumnie;
Integrity (Integralnosć) Niebieska dusza. Nosiła Baletek (Ballet Shoes) oraz Starego Tutu (Old Tutu). Dziewczyna o zamiłowaniu do tańca. Ma umiejętności związane ze zwinnością i gracją. -> Jako, iż była martwa zaczyna od przebudzenia się w trumnie;
Perseverance (Wytrwałość) Fioletowa dusza. Posiadała Poszarpany Zeszyt (Torn Notebook) oraz Zamglone Okulary (Cloudy Glasses). Lubiąca książki zadumana osoba. Główną jej siłą jest umysł oraz przebiegłość. -> Jako, iż była martwa zaczyna od przebudzenia się w trumnie;
Kindness (Dobroć) Zielona dusza, której atrybutami są Spalona Patelnia (Burnt Pan) oraz Poplamiony Fartuch (Stained Apron). Świetnie gotuje i troszczy się o innych. Posiada umiejętności związane z obroną. -> Jako, iż była martwa zaczyna od przebudzenia się w trumnie;
Justice (Sprawiedliwość.) Żółta dusza. Związane z nią przedmioty to Pusty Pistolet (Empty Gun) i Kowbojski Kapelusz (Cowboy Hat). Świetnie celuje i używa broni dystansowej. -> Jako, iż była martwa zaczyna od przebudzenia się w trumnie;
| |
|