IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Jasnoniebieska duszyczka do kompletu!

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Gość
Gość



PisanieTemat: Jasnoniebieska duszyczka do kompletu!   Czw Sty 05, 2017 10:28 pm

Imię i nazwisko:
Alice Connors
Aliś, Alisia lub "jasnoniebieska dusza"

Rasa:
Człowiek



Wiek:
4 lata

Wygląd:

Cechą charakterystyczną dziewczynki jest burza falujących złotych włosów i dość duże jasnoniebieskie oczęta. Niektórym może się wydawać, że wygląda jak postać z jakiejś bajki i trzeba przyznać, że wcale w błędzie oni nie będą - sama Alice wzoruje się na swoją imienniczkę z szeroko wszystkim znanej historyjki o małej dziewczynce co wpadła do dziury za króliczkiem. O tym jednak będzie trochę później, gdyż trzeba powrócić do wyglądu tego dzieciaczka. Z wzrostu jest doprawdy niziutka - jak typowa osóbka w jej wieku, idealna do noszenia na rękach czy zgubienia się w gęstej trawie. Mała i drobna - ot cała Alicja.
Można ją spotkać w dwóch sukieneczkach, zależnie od humoru i nastroju. Tak się składa, że do Podziemia wpadła nosząc przebranie Alicji z Krainy Czarów i tenże strój jest jej najbardziej rozpoznawalnym - składa się on z niebieskiej sukieneczki z falbankami, fartuszka i czarnych bucików. Do tego Alice nosi sporą ilość kokardek i jasnobłękitne wstążki. Drugim jej ubiorem jest zielona sukienka do której zakłada takież same butki. Dostała ją od przybranej matki Toriel, aby nie musiała biegać w przesadnie strojnym przebranku. Dziewczynka jednak naprzemiennie nosi obie sukieneczki, nie licząc się z wygodą, a bardziej kierując się "dziecięcym widzimisię".
Warto dodać, że dziewczynka choć dość młoda nie posiada ciała bez żadnej skazy - na piersiach ma dość duże znamię składające się z trzech punktów. Rzecz jasna jego pochodzenia nie trudno się domyślić znając jej historię. Na małym ciałku dziewczynki można też dopatrzeć się wielu blizn po poparzeniach.


Charakter:

Alice należy do dzieci, które same potrafią się sobą zająć - zawsze żyła we własnym świecie pełnym wyobraźni. Jako dość żywa dziewczynka chętnie wędrowała tworząc wokół siebie kolorowy i wesoły świat. Jest dość miła i grzeczna, choć jak każde dziecko potrafi mieć swój humorek czy czasem być nazbyt szczerą. Uwielbia towarzystwo innych i wcale nie boi się obcych. Tak szczerze mówiąc - niczego się nie boi. Wszak nawet w ciemności potrafi sobie wyobrazić coś słodkiego i uroczego!
Niestety jej wyobraźnia potrafi być też utrapieniem - o ile dla dziewczynki jest pomocna, tak wielu obcych nie zawsze potrafi zrozumieć, że mała żyje we własnym świecie, który nie zawsze pokrywa się z tym rzeczywistym. Często mówi o rzeczach, które po prostu nie istnieją. Już na powierzchni opowiadano, że może jest z nią coś nie tak czy nawet brano za małe medium, jednak wszystko to szybko było dementowane przez jej matkę. Musiała być "normalną" dziewczynką, niezależnie od tego jaka była w rzeczywistości.
Jest ogromną fanką swojej imienniczki. Od kiedy tylko przeczytano jej (cóż, sama Alice nie potrafi jeszcze czytać) bajkę o Alicji zaczęła się jej wręcz obsesja na punkcie tej postaci - pragnie być podobna do niej, a nawet dostała w prezencie kiedyś dużego pluszowego króliczka, którego wszędzie ze sobą nosi. Często w jej "wizjo-wyobrażeniach" widzi Krainę Czarów.
Bardzo kocha swojego starszego braciszka... choć tak naprawdę nigdy go nie poznała. Wiedziała tylko tyle, że umarł, gdy była naprawdę malutka, jednak nie przeszkodziło jej to w wytworzeniu jego wyobrażeń.


Historia:

Alice urodziła się jako drugie dziecko w swojej rodzinie. Niestety los chciał, że nigdy nie dane jej było poznać starszego brata - dowiedziała się tylko, że zaginął on i najprawdopodobniej umarł, gdy była malutka. Z racji tego całe życie wychowywali ją jako jedynaczkę, tak, jakby jej brat nigdy nie istniał. Samej Alice to nie odpowiadało, zawsze tworzyła wizje swego rodzeństwa.
Od dziecka żyła w świecie własnych iluzji, czym wszystkich niepokoiła. Czasami nie było z nią kontaktu, uważała że żyje "w krainie czarów" czy rozmawiała z osobami, które nie istniały. Z racji tego nie miała zbyt wielu przyjaciół na Powierzchni.

Jednego razu w Halloween wraz z innymi dziećmi poszła na tak zwane "cukrzenie". Miała chodzić po domach i zbierać słodycze do koszyczka. Ubrana w przebranie Alicji z Krainy Czarów, z małym pluszowym króliczkiem w jednej rączce i wiklinową plecionką w drugiej poszła w miasteczko. Niestety tejże nocy nie dane jej było wrócić do domu - w swoich wizjach ujrzała w pewnym momencie, iż faktycznie widzi białego króliczka, za którym musi pobiec. I tak jak bajkowa Alicja podążyła za zwierzakiem, aby ostatecznie wpaść do dziury - nie była to jednak królicza norka, która zaprowadziła ją w Krainę Czarów, a wyrwa w górze prowadząca prosto do Kwiecistej Jaskini w Królestwie Potworów. Miała na tyle szczęścia, że tuż po tym zdarzeniu szybko została odnaleziona przez kozią mamusię, z którą to na krótko zamieszała.

Choć jej życie w Podziemiu było dość krótkie, to bardzo intensywne - szybko zaprzyjaźniła się z potworami z Ruin i chętnie spędzała czas ze swoją "przybraną mamusią". W międzyczasie jej "dziwactwa" z Powierzchni szybko się uaktywniły i zaczęły przybierać na znaczeniu - nie tylko widziała niestworzone rzeczy, jednak zaczynała rozmawiać ze swoimi wizjami, przez co tak jak i niegdyś ludzie, tak i potwory uznali ją za swoiste medium.

Tak naprawdę nigdy nie chciała opuszczać Ruin i stało się to z powodu bardzo nieszczęśliwego przypadku. Pewnej nocy jedna z jej "wizji" zaczęła ją prowadzić do wyjścia. Gdy już się ocknęła znalazła się w lesie Snowdin, całkowicie zagubiona i bez możliwości powrotu - jedyne co posiadała to swojego pluszowego króliczka. Nie musiało minąć dużo czasu jak odnaleźli ją psi strażnicy i dość szybko odprowadzili do króla. Walka? Z nią żadna "walka" nie miała miejsca, była stanowczo za mała aby móc jakkolwiek mierzyć się z Asgorem, który dość szybko odebrał jej życie - stąd te blizny po oparzeniach i trzy znamiona na piersiach od przebicia trójzębem. Jej dusza została odebrała i schowana do słoika jako przedostatnia potrzebna do otwarcia bariery, ciało dziewczynki zaś złożono w trumnie. Tak dokładnie mówiąc - jest ona jedną z sześciu dusz, jasnoniebieską.

Uciekła jako jedna z ostatnich duszyczek - była najmłodsza i tym samym najsłabsza. De facto dopiero pojawienie się 7 z dusz, dającej siłę i determinację pomogło jej aby wydostała się ze swojego słoiczka. Nawet nie wiedziała jak to się stało - była pewna, że już do końca życia będzie oglądać te wszystkie straszne sceny z Frisk, Floweyem, Asrielem... jak tu nagle coś się zmieniło. Ostatnie co ujrzała to jakieś zamieszane w zamku.. chyba martwą Frisk na rękach króla i jakieś nieznane sobie potwory. Następnym wspomnieniem było już obudzenie się we własnej trumnie, z bolącą klatką piersiową. Z trudem otworzyła wieko własnej ciemnej klatki, odnalazła własnego pluszowego króliczka i wyszła na wolność. Bała się, nie chciała tego.. coś jednak ciągnęło ją w nieznane.

***

Stan Duszy:

Ludzka dusza. Naruszona z powodu przechowywania jej w słoiku.

Poziom Duszy:
1

LOVE:
1

Umiejętności:

Jeśli jesteś uroczy, potwory nie uderzą cię tak mocno - Powiedzmy sobie szczerze, Alice jest jeszcze malutkim dzieckiem. Prawie każdy, kto posiada jeszcze chociaż resztę duszy zawaha się zanim zrani dziewczynkę. Tym samym łatwiej jej uniknąć walki i przekonać potwory do bardziej dyplomatycznego rozwiązania sprawy.

Medium - Alice została obdarzona dość niezwykłą umiejętnością, choć wydawać by się mogło, że wszystkie jej wizje są tylko dziecięcą wyobraźnią, tak naprawdę potrafi ona komunikować się ze zmarłymi. Już na Powierzchni przejawiała zdolności paranormalne, a gdy tylko trafiła do Podziemia tutejsza magiczna aura wzmocniła jej zdolności. Wbrew powszechnego twierdzeniu nie komunikuje się ona z "duchami", a dostrzega wspomnienia oraz energię tych, co opuścili świat żywych i na podstawie tego porozumiewa się z nimi. Dzięki temu jej umiejętność nie ogranicza sie tylko do ludzi, ale i widzi oraz komunikuje się z martwymi potworami.

Magia:

Choć przejawia zdolności paranormalne, to nie ma w niej ani odrobiny magii jako takiej.

Relacje:

Taddeus - Tak naprawdę jest on jej starszym bratem, jednak los nigdy nie dał im się spotkać "w rzeczywistości". Znali się tylko "z czasów słoików". Lubi go niesamowicie, choć jeszcze nie jest świadoma, że są spokrewnieni. Gdy jeszcze żyła często tworzyła wyobrażenia o bracie, w których widziała go jako dobrego, kochanego i opiekującego się nią.

Marinette - Jedna z dusz, z którą ma dość... specyficzne relacje. Niektórzy się śmieją, że to dlatego, że obie pochodzą od tego samego koloru - Mari jest niebieska, Alice zaś jasnoniebieska.

Alex - Z racji posiadania starszego brata dziewczynka ma słabość do starszych chłopców. Nic więc dziwnego, że bardzo lubi Alexa i czasem nazywa go "bratem".

William - Tak jak i Alexa, jego również również niemal od razu polubiła. Docenia gest jaki posiada i jego dążenie do "sprawiedliwości", a nawet czasem jak to małe dziecko chciałaby "pomóc"

Toriel - Zaopiekowała się nią, gdy wpadła do Ruin. Dziewczynka od razu polubiła "nową mamusię" i chciała pozostać z nią na zawsze. Cóż, niestety zły przypadek sprawił, że dosłownie nagle ją zostawiła.

Asgore - Nie wini go za swoją śmierć, zrozumiała dobrze dlaczego akurat ją musiał zabić. Bardzo cierpliwie zresztą zniosła całą tą "śmierć".

Frisk - Widziała jak wiele dobrego uczyniła dla całego Podziemia i tym samym naprawdę chciałaby jej podziękować za to, że kiedyś ich wszystkich uwolniła. Co ciekawe - dziewczynki spotkały się już kiedyś. Nie osobiście, jednak Alice jest praktycznie rówieśniczką bliźniaczek i widywała je często na ulicy lub placu zabaw.

Chica - Tak jak i Frisk, tak samo i Chicę Alice widywała na Powierzchni i kojarzyła. Nigdy jednak nie dane im było się spotkać.

Psy ze Snowdin - Po prostu się ich boi. To chyba jedyne istoty, za którymi nie przepada, tak jak i za całą rasą psów. Powód? To one zabrały ją do króla.

Złoto
500g

Ekwipunek:
  • Toy Knife - Zabawkowy mieczyt jaki znalazła w zabawkach, gdy przebywała z Toriel. (Broń poziom 0),
  • Faded Ribbon - Wyblakła wstążka, jedna z wielu, które nosi. Pełni funkcję ozdoby. (Ochrona poziom 0),
  • Telefon komórkowy,
  • Kupka cukierków z Powierzchni.


Dodatkowe informacje:
  • Jej dusza jest jasnoniebieska i symbolizuje cierpliwość. Sama tłumaczy to określenie jako "Zdolność spokojnego, długotrwałego znoszenia rzeczy przykrych oraz spokojnego wyczekiwania na coś lub dążenia do czegoś"* Jest to główne związane z jej umiejętnością bycia medium - dziewczynka zawsze cierpliwie słuchała zmarłych i wytrzymywała w ich opowieściach, przykrościach, a czasem i nawet docinkach. Cierpliwie też zniosła los jaki ją spotkał,
  • Uwielbia "Alicję w Krainie Czarów". Czasami uważa się za główna bohaterkę, a Podziemie bierze właśnie za ową "Krainę Czarów",
  • Jest za mała aby umieć czytać i pisać. Wyręcza ją w tym jej pupil,
  • Gdyby nie została zabita, byłaby teraz w wieku bliźniaczek - urodziła się dokładnie w tym samym roku co i one
  • Jest ostatnim człowiekiem, którego zabił Asgore,
  • Odkąd została zabrana przez straż królewską boi się psów,
  • Z racji wieku nie potrafi mówić wyraźnie - sepleni i nie wymawia niektórych literek.





PUPIL

Do Podziemia wpadła niosąc ze sobą pluszowego króliczka - chciała wszak w pełni udawać Alicję w Krainie Czarów. Gdy jednak umarła zabawka ta została przed nią porzucona w zamku. Tak się złożyło, że pod jej nieobecność stała się ona dobrym celem dla jednego z duchów, który to opętał pluszaka (tak jak chociażby MD opętał kukłę). Już po powrocie do żywych, gdy Alice odnalazła własną zabawkę dość szybko zaprzyjaźniła się z nowym "domownikiem". Aktualnie pomaga on dziewczynce głównie w czytaniu oraz chroni ją przed niespodziewanymi atakami.



Imię:
Pan Króliś/The Lost
Alice czule nazywa go "pan Króliś", jednak duch, który to opętał zabawkę posiada własne imię (dość trafne zresztą - jako duch ciągle się gubił!) i czasem chętnie sie nim przedstawia.

Wygląd:
Jak każdy przedmiot opętany przez ducha występuje w dwóch formach - normalnej i "nawiedzonej". Na co dzień jest to zwykła pluszowa zabawka o wyglądzie puchatego białego królika. Gdy duch się uaktywnia pojawiają się oczy, uszy stają się bardziej zakończone, a z pyszczka wyrastają mu małe kły. Nadal jednak jest to po prostu puchaty królik.

Charakter:
Nie wolno kierować się tym, że jego właścicielka jest małą dziewczynką. Choć "Pan Króliś" zdaje się być uroczy, kochany i słodki to w rzeczywistości jest taki tylko, gdy w pobliżu jest Alice. Uwielbia swoją "panią" i opiekuje się nią, wiedząc, że dziewczynka tak naprawdę nikogo innego nie ma. Do obcych jednak zwykle bywa chamski i wulgarny - pod tym względem podobny jest do duchów, które opętują kukiełki treningowe. Jest mu bardzo wygodnie w pluszowej zabawce i na chwilę obecną nie zamierza się z niej wynosić, a co więcej - odkąd Alice wróciła do żywych uważa, że to wręcz jego obowiązek jej towarzyszyć. Wszak "pożyczył" sobie jej zabawkę, gdy leżała martwa w trumnie!

Umiejętności i czary:

Magia roślin - Potrafi tworzyć pnącza aby kogoś spętać/uderzyć. Zwykle jednak używa ich tylko aby pomóc swojej właścicielce.

Dodatkowe informacje
  • Jako, że Alice nie umie czytać, robi to za nią,
  • Jego prawdziwe imię "The Lost" wzięło się z faktu, że ma naprawdę słabą orientację w terenie i wszędzie się gubi,
  • W rzeczywistości jest duchem, który niegdyś pomieszkiwał w Nowym Domu,
  • Podobno jest w dalekiej linii spokrewniony z duchami w Waterfall,
  • Pomimo iż jest duchem, który opętał zabawkę to potrafi jeść normalne jedzenie.
Powrót do góry Go down
Grillby
Mistrz Gier
avatar

HP : 100
Poziom duszy : 1
Doświadczenie : 0
LOVE : 0
Liczba postów : 231
Join date : 11/01/2016
Age : 19

PisanieTemat: Re: Jasnoniebieska duszyczka do kompletu!   Pią Sty 06, 2017 1:03 am

AKCEPTACJA KARTY POSTACI

_________________
// Wulkan // --- // --- // --- // --- //
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Jasnoniebieska duszyczka do kompletu!
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Beyond Undertale PBF :: Okruchy Czasu :: Okruchy Czasu :: Dawna linia czasowa-
Skocz do: