IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Isaac "Czarna Pantera" - Zack

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Zack
Żółtodziób
avatar

HP : 100
Poziom duszy : 1
Doświadczenie : 32
LOVE : 0
Liczba postów : 25
Join date : 06/09/2017

PisanieTemat: Isaac "Czarna Pantera" - Zack   Sro Wrz 06, 2017 10:50 pm

Personalia:
Nazywa się najzwyczajniej Isaac, chociaż nie lubi tego imienia i nieoficjalnie zmienił je sobie na Zack. Nikomu to nie robi różnicy, jednak jeżeli wyjawi ci swoje prawdziwe imię to oznacza, że musi cię lubić i ci ufać, a to... spore osiągnięcie. Jako przezwisko można wołać na niego Czarna Pantera...
Rasa:
Potwór z wyglądu przypominający panterę
Wiek:
Wygląda na dosyć młodego, chociaż jest dorosły. Dokładny wiek pozostaje nieznany
Wygląd (look at avatar):
Niewiele można powiedzieć o potworze takim jak on. Ma 170 cm wzrostu i jest dosyć szczupły. Nawet jeżeli posiada krótkie, mięciutkie, ciemnoszare futro to i tak widać wyraźny zarys mięśni. Nie wygląda na ciężkiego, co jest bardzo mylące. Nie jest huderlakiem, do tego posiada sporo krzepy i lepiej z nim się nie mierzyć w jakichś fizycznych starciach. Dobrze umięśnione szczególne przednie oraz tylne łapy pozwalają mu na szybkie bieganie, wysokie skoki oraz mocne ciosy, jeżeli miałby się z kimś mierzyć na pięści. Cechy wyróżniające go to białe, o wiele dłuższe futro na głowie, które przypomina krótkie włosy sięgające maksymalnie do końca karku oraz ramion. Spomiędzy nich wystają długie uszy wiecznie sterczące na baczność. Układają się najczęściej tak, że lewą połowę twarzy zasłania "grzywka". Na czole posiada 5 strzałek skierowanych w dół, nieco niżej błękitne ślepia z pionową źrenicą. Gdy zmienia punkt, na którym zawiesza swój wzrok, źrenice wydają się poruszać niczym wzburzone morze. Prócz różowego, dużego, miękkiego nosa, który jest dosyć wrażliwy i potrafi wyłapać wiele zapachów wystają mu z pyska dwa długie kły tak samo białe, jak włosy. Będąc z rodziny kotowatych potworów posiada również długalaśny ogon, często pomagający mu utrzymać równowagę oraz zdradający jego nastrój. Często chodzi na tylnych łapach w wyprostowanej pozycji, aczkolwiek przemieszcza się często biegając na czterech.
Zazwyczaj chodzi w grubej bluzie z kapturem koloru swojego ogona, która od wewnątrz jest podszyta czerwonym materiałem. Często długie rękawy ze ściągaczami podwija tak, aby były 3/4. Prócz tego na tyłku ma luźne, ciemne spodnie. Chodzi bez butów, ma twarde poduszki na łapach... tak samo jak twarde i ostre pazury.

Charakter:
Ciężko jest określić jego charakter. Nigdy nie wiesz jak postąpi, często może wydawać się tajemniczy, a do tego ciężko określić, czy zaraz cię zaatakuje, a może poda pomocną łapę, kiedy będziesz wisieć na krawędzi klifu. Dla niego nie ma pojęcia "dobro i zło", przez co robi, co uważa za stosowne (nie ważne czy tak naprawdę jest). Ma gdzieś wszelakie zasady i podąża własnymi ścieszkami - tak z kotami bywa. Nie lubi robić czegoś, co ktoś mu rozkaże, często bywa leniwy. Wie jednak dobrze, że należy się samodoskonalić, chociaż uważa, że nie ma perfekcyjnych istot. Bywa wojowniczy, po alkoholu nawet agresywny, jeżeli coś go mocno zirytuje. Z okazywaniem emocji bywa u niego różnie, raz nie wiadomo nic, a za drugim razem jest wręcz wulkanem, który wylewa z siebie to, co czuje. Dlatego niektórzy znają go jako neutralnego, niczym nieinteresującego się typa, a inni jako troskliwego, miłego kota. W walce nigdy nie daje się ponieść emocjom, ponieważ dobrze wie, że to potrafi zgubić.
Bywają dni, kiedy raz lubi wyzwania i chętnie podejmuje wszelakie działania, a innym nic mu się nie chce i najlepiej spałby cały dzień, nie rozmawiając z nikim. Ostatecznie można wywnioskować, że jest jedną wielką zagadką, mimo wszystko jednak dusze ma dobrą. Wystarczy zdobyć jego zaufanie, o co nieraz bywa ciężko. To, że z tobą gada i ci pomaga nie znaczy, że w którymś momencie jeżeli zrobisz coś źle nie odwróci się od ciebie.

Historia:
Co to historia? Czy da się to zjeść?..
A tak na serio... Cóż można powiedzieć? Nie ma tu jakiejś historii pełnej bólu i cierpienia, brak ciężkich przeżyć, no chyba, że do tego można liczyć wydarzenie za młodu, gdzie był ścigany przez psa. Musiał siedzieć na drzewie, póki rodzice nie zaczęli go szukać, bo ten psi potwór nie chciał odpuścić. Cóż jak dorósł już nie miał takich przypadków, teraz nawet z psiakami się dogaduje...
Brak tu morderstw, walki o przeżycie, wielkiej miłości czy czegokolwiek podobnego. Zwyczajny mieszkaniec Snowdin, dorastający w spokoju, kiedy akurat nie było żadnego niebezpiecznego człowieka w Podziemiu. Dogadujący się w miarę z innymi, sam wykształtował odpowiednio charakter. Z pomocą rodziców, potem sam uczył się jak używać swoich magicznych zdolności. Jak już poczuł się wystarczająco dorosły po prostu opuścił swój dom i został wędrowcem. Śpi gdzieś na drzewach lub w miękkiej wysokiej trawie. Nigdy nie powrócił do rodziców, teraz prawdopodobnie już nie żyją, a dom stoi pusty. Nie rozpaczał jakoś po ich śmierci. Pozostał sam, jednak świetnie daje sobie rade. Życie jak życie, czyż nie? Po prostu warto iść przed siebie.

Ciekawostki:
1. Całkiem szybki z niego kot, na pewno potrafi być szybszy, niż niejeden psi strażnik.
2. Jako kotowaty potwór dobrze widzi w ciemności
3. Słuch, węch, wzrok i inne... po prostu percepcja jest wyższa, niż np. u zwyczajnych ludzi czy potworów nie będących CHODZĄCYMI FURRASAMI! Typowo zwierzęce cechy, jednak nie wiadomo jak toż to niesamowite nie jest.
4. Nie, nie działa na niego kocimiętka!
5. Nie boi się wody, nawet lubi w niej pływać
6. Jest wysportowany, sprawność fizyczna musi być
7. Uwielbia słodkie rzeczy, szczególnie białą czekoladę
8. Nie ma kaca, nawet jeżeli wypije bardzo dużo alkoholu i będzie najeb**y jak szpadel, następnego dnia żadnych efektów ubocznych
9. Lubi smak krwi, chociaż nie ma swojego ulubionego
10. Niezbyt lubi być przytulany, ale głaskanie to co innego!


***

Zdolności:

Wampir - Ta moc pozwala poprzez ugryzienie zabrać 20 hp i uleczyć się o połowę wartości (10 hp). Niezbędny jest kontakt fizyczny, nie może tego zrobić z odległości. Użycie: raz na 5 postów, z czego tylko pierwsze leczenie dodaje 10 hp, każde kolejne jedynie 5.
Dziki ryk - Powodujący bóle głowy oraz silną dezorientacje.  Nie można wykonywać żadnych akcji ofensywnych ani wpływających na regenerację przez 2 posty (atakować, leczyć się, używać magii - chyba że będzie to coś umożliwiającego usuwanie negatywnych efektów). Ciągle możliwe jest działanie we własnej obronie, acz  szansa na uniki  zostaje zmniejszona podczas działania mocy. Nie działa na postacie głuche. Użycie: raz na 6 postów, dopiero od zakończenia działania umiejętności czas odnowienia się aktywuje.
Relacje:
* Ludzie (ogółem) - Póki nie krzywdzą innych, NIEWINNYCH potworów, są dla niego neutralni
* Potwory (ogółem) - Neutralni... chyba. Przecież jest jednym z nich, czyż nie?
Skarbiec
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sans
Mistrz Gier
avatar

HP : 49
Poziom duszy : 15
Doświadczenie : 95
LOVE : 1
Liczba postów : 276
Join date : 22/12/2015
Age : 25

PisanieTemat: Re: Isaac "Czarna Pantera" - Zack   Sro Wrz 06, 2017 11:11 pm

Choć znalazło się trochę przecinków nie w tych miejscach i ich brak tam, gdzie być z kolei powinny, nie ma tu doprawdy niczego, do czego mogłabym się przyczepić. Szkoooda~ :> Na dniach poproszę, o poprawienie tych drobnic~
Swych zdolności używaj mądrze i z rozwagą, albo wpiero od Straży!

Akceptejszyn

_________________


|1. Las Snowdin|2. Polana nad rzeką(zawieszona)|3. Wolny slot|4. Wolny slot|5. Wolny slot
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Isaac "Czarna Pantera" - Zack
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Obrona Przed Czarną Magią
» Klasa do Obrony Przed Czarną Magią
» Podręcznik do Zaklęć Podstawowych
» Łąka Marihuany
» Zaklęcia i uroki

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Beyond Undertale PBF :: Spis Mieszkańców :: Karty Postaci-
Skocz do: